عملیات تصفیوی در بگرام راه اندازی شد

مسوولان امنیتی ولایت پروان در شمال کابل می گویند که عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به منظور رفع تهدیدا امنیتی در ولسوالی بگرام راه اندازی شده است.

 به گزارش “شبکه تلویزیونی تمدن “این عملیات در روستاهای قلعه نصرو برای تصفیه وتلاشی محلات مشکوک براه انداخته شده بود که نیروهای امنیتی دستاورد های را نیز داشته اند.
این عملیات در روستاهای قلعه نصرو برای تصفیه وتلاشی محلات مشکوک براه انداخته شده بود که نیروهای امنیتی دستاورد های را نیز داشته اند.
گفته می شود  در این عملیات۴ میل کلاشینکوف ۱۵ عدد شاژور و یک واسطه کرولا که پلیت جعلی در آن نصب گردید بود بدست آماده است.
به گفته امر امنیت قوماندانی امنیه پروان نیروهای امنیتی موفق به کشف دو فیرمرمی بیم یک که از سوی مخالفان مسلح دولت در قریه قلعه نصرو آماده وجهت انداخت بالای میدان هوایی جاسازی شده بود نیز از سوی نیروهای امنیتی قبل ازانداخت خنثی گردید.
به اساس یک خبر دیگر یک حلقه ماین ریموت کنترول عیار با موبایل که از سوی شورشیان در یک زمین زراعتی در قریه ناصرخیل ولسوالی سیدخیل جاسازی شده بود از سوی پرسونل پولیس قوماندانی امنیه ولسوالی سیدخیل به همکاری مردم محل کشف وتوسط تیم انجینری قوماندانی امنیه پروان در ان محل انفجار داده شد.
پولیس پروان همچنان می گوید یک حلقه ماین ریموت کنترول دیگر که از طرف مخالفان دولت درمسیر راه قریه سرخی ولسوالی سیاگرد جاسازی شده بود ازسوی پرسونل پولیس قوماندانی امنیه ولسوالی سیاگرد کشف وتوسط تیم انجینری کندک نظم عامه مقیم ان ولسوالی در آن محل انفجارداده شد.
مسوولان پولیس ولایت پروان می گویند که در چند روز گذشته از چندین رویداد خونین که توسط مخالفان مسلح دولت راه اندازی شده بود جلوگیری شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *